«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Ю. А. Гагарин атындағы № 7 жалпы орта білім беретін мектебі» комуналдық мемлекеттік мекемесі
КГУ «Общеобразовательная школа №7 имени Ю.А.Гагарина города  Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Диагностика элементтерімен тренингтік сабақ "Мен және менің болашақ мамандығым"

Сабақтың мақсаты:

  •  оқушыларға болашақ мамандықты таңдауда психологиялық қолдау көрсету;
  •  оқушылар алдында одан әрі тұлғалық өсу перспективасын ашу;
  •  оқушыларға өздерінің өмірлік жоспарларын анықтауға көмек көрсету және әрекет алгоритмін құру;
  •  субъектінің мүдделері мен бейімділігіне сәйкес мамандық таңдауға көмектесу;

 

Аудитория: 9-11 сыныптар

Уақыты: 1с. – 1с. 20 мин.

 

Барысы :

 

1. Кіріспе сөз:

Кәсіби қызмет әрбір адам өмірінің үшінші бөлігін алады. Ал сүйікті және қызықты іспен айналысу үшін мамандықты дұрыс таңдау қажет. Мұны істеу үшін өз мүмкіндіктерін, кәсіби мүдделері мен бейімділігін білу керек. Бұл міндетті шешуге көмектесу үшін біз бүгінгі сабақ өткіземіз. Өз мақсаттарына қол жеткізу үшін Сіздердің әрқайсыңыздың қолда бар ресурстарын зерделеу, біздің бейімділік пен мүдделерімізді айқындау, біз не үшін қабілетті және қандай салада неғұрлым нәтижелерге қол жеткізе алатынымызды және айтарлықтай мансаптық өсуді жүзеге асыра алатынымызды білу қажет.

Осы мәселелерді шешу үшін бізге келесі жаттығулар көмектеседі.

 

2. Жаттығу «Ресурсы».

Оқушылар тобынан 4 қатысушы таңдалады. Олардың бірі өз мақсатына жету үшін көзімен жабық ұсынылады.

Бірінші қатысушыға нұсқаулық беріледі: "Жақын болашақтағы сенің мақсатың-мамандықты дұрыс таңдау және оны алу. Бұл сенің мақсаты сол сәтте сенің алдыңдамын. Саған тек оған жету ғана қалады, бірақ бір шарт бар: мұны көзді жауып, оны ашпай-ақ өз мақсатына жету керек". Қалған қатысушылардың міндеті өз мақсатына жету жолында оған кедергі жасау. Алдын ала оларға бірінші қатысушыға жолды бөліп, оны ешнәрсе айтпауға нұсқау беріледі.

Бірінші қатысушы оны көріп, білмеуі керек. Ол жабық көзімен өз мақсатына, кедергіге "итеріп" барады. Ол бұл кедергілерді байқағаннан

кейін жүргізуші: "бұл мақсатқа жету жолындағы кедергі. Бұл жағдайда бұл емтихандар болуы мүмкін. Қатысушы жолдағы кедергілерді жеңуге тырысады, жүргізуші бұл ретте қандай әдістермен және тәсілдермен пайдаланатынын көреді. Осы сәтте қатысушының қасиеттері мен эмоцияларын ескеру қажет: күмәнданады, арын, тосқауылдан бас тартады немесе бас тартады, қулықты және т. б. пайдаланады.

Жаттығу кезінде қатысушыға келесі сұрақтар қоюға болады:

Бұл кедергілерді қалай еңсеруге болады?

Өз мақсаттарынан бас тарта алады, онда кедергі жоғалады ма?

Сіз кедергі көріп, не сезіндім: ыңғайсыздық, алаңдаушылық, сенімсіздік, шыдамдылық.

Қайдан ол алды?

Оны жеңу үшін не істеуге болады?

Топқа жүгінгенде:

Сіздердің әрқайсыңыз қалай келіп түсер еді?

Топ қатысушылары осы жаттығуды талқылағаннан кейін мынадай қорытынды жасау керек: "Әр түрлі жағдайларда біздің әрқайсымыз өзінің өмірлік тәжірибесіне, оны қалай үйреткеніне немесе оның қиындықтарды, яғни адамның жеке ерекшеліктерінен жеңуді үйренгеніне байланысты, оны қалай тәрбиелегеніне байланысты әрекет етеді. Қандай да бір себептерге байланысты, мен бәрін үйренемін, Мен үйренемін, мен және т. б. болады деп ойлаудың қажеті жоқ.".

 

3. Жаттығу «Цепочка».

Жүргізуші: " Енді білейік, көп мамандық сіз білесіз. Олар туралы қаншалықты хабардар және олардың қайсысы қызықты. Бұл жаттығуды көптеген біледі. Ол «Цепочка» деп аталады.

Қазір мен мамандықтың атауын атаймын,ал сізге мамандықтың соңғы әрпіне келесі мамандықты атау қажет. Мысалы: педагог-геолог-географ-фельдшер-Тіркеуші және т. б.

Осы жаттығудан кейін балалар қандай да бір мамандыққа қатысты түрлі сұрақтар қоя бастаймын. Осы жаттығудан кейін "Мен және менің болашақ мамандығым" презентациясын көрсетуге болады. Бұл балаларға болашақ мамандығын дұрыс таңдауға немесе оның таңдауын анықтауға көмектеседі. Бұл презентация мүдделерді белсендіруге бағытталған және қандай мамандықты таңдау туралы белгісіз ойлауға мүмкіндік береді.

 

Слайд 2: қай мамандықты таңдау?

Слайд 3: Стилист или визажист?

Слайд 4:

  •  Стилист киім;
  •  Стилист-парикмахер;
  •  Имиджмейкер;
  •  Визажист;
  •  Дизайнер киім;
  •  Дизайнер аяқ киім;
  •  Модельер;
  •  суретші;
  •  жазушы;
  •  Журналист.

Слайд 5:Ресторатор немесе дизайнер?

Слайд 6:

  •  Ресторатор;
  •  Шеф-повар;
  •  Официант;
  •  Администратор;
  •  Кондитер балмаұздақ;
  •  Кондитер – технолог;
  •  Кулинар;
  •  Дизайнер интерьера;
  •  Дизайнер мебели;
  •  Дизайнер үй;
  •  Реставратор;
  •  Скульптор;
  •  Витражист;
  •  Резчик по дереву.

Слайд 7: Менеджер немесе юрист?

Слайд 8:

  •  Менеджер по туризму;
  •  Менеджер сату;
  •  Менеджер по персоналу;
  •  Менеджер жарнама, маркетолог;
  •  Офис менеджер; менеджер жобалар;
  •  Юрист, юрисконсульт;
  •  Адвокат, нотариус, құқықтанушы;
  •  Страховой агент;
  • Судья, прокурор, тергеуші;
  •  Полиция, іс-жүргізуші, хатшы;
  •  Кеден жұмысы, налоговое дело;
  •  Әскери жұмас;
  •  Банк жұмысы, банкир;
  •  күзетші.

Слайд 9: құрылысшы немесе архитектор?

Слайд 10:

  •  Архитектор;
  •  Строитель;
  •  Прораб;
  •  Бригадир;
  •  Кровельщик;
  •  Каменщик;
  •  Плотник;
  •  Монтажник;
  •  Сантехник;
  •  Сварщик;
  •  Грузчик;
  •  Маляр- штукатур;
  •  Электрик;
  •  Дизайнер ландшафта;
  •  Геодезист;
  •  Связист;
  •  Телефонист;
  •  От жағушы;
  •  Өрт сөндіруші.

Слайд 11: Педагог немесе тәрбиеші?

Слайд 12:

  •  Балабақшада тәрбиеші;
  •  Бастауыш мұғалімі;
  •  Пән мұғалімі;
  •  Әлеуметтік педагог;
  •  Педагог-психолог;
  •  ЖОО оқытушы;
  •  Профессор.

Слайд 13: Артист, музыкант...

Слайд 14:

  •  Артист шоу-бизнеса;
  •  Музыкант, танцор;
  •  Хореограф;
  •  Артист балет;
  •  Артист театра;
  • Ойын-сауық кештерінің, бағдарламалардың жүргізушісі, шоумен;
  •  Пиар-менеджер, сценарист;
  •  Телеарна мен радиода жүргізуші;
  •  Ди-джей клубта.

Слайд 15: ...немесе спортсмен?

Слайд 16:

  •  Футбол, баскетбол, волейбол;
  •  Гимнастика, жүгіру, прыжки;
  •  Ауыр атлетика;
  •  Сноуборд, шаңғы;
  •  Хоккей, теннис, жүзу;
  •  Бокс, күрес, каратэ;
  •  Велогонки, автогонки;
  •  Фигурное катание;
  • Шахматы, ату;
  •  Тренер, фитнес-тренер;
  •  Спорт бойынша әлем чемпионаты.

Слайд 17: Фотограф немесе видеорежиссер?

Слайд 18:

  •  Фотограф;
  • Фотомодель;
  •  журнал Редактор;
  •  кино Актері;
  •  Костюмер;
  •  Режиссер;
  •  Продюсер;
  •  Каскадер;
  •  Мультипликатор.

Слайд 19: Психиатрия немесе медицина?

Слайд 20:

  •  Психолог-консультант;
  •  Психотерапевт, нарколог;
  •  Педиатр;
  •  Терапевт, физиотерапевт;
  •  Хирург, пластиалық хирург;
  •  Медбике, медаға;
  •  Окулист, лор, ортопед;
  •  Стоматолог, протезист, нефролог;
  •  Гастроэнтеролог, рентгенолог;
  •  Акушер, эндокринолог;
  •  Диетолог, косметолог, массажист;
  •  Фармацевт;
  •  Патологоанатом.

Слайд 21: темір жол немесе авиация?

Слайд 22:

  •  ұшқыш;
  •  Стюардесса;
  •  Авиамеханик;
  •  Авиадиспетчер;
  •  Машинист; проводник;
  •  станцияда кезекші;
  •  Путевое хозяйство;
  •  Оператор дефектоскопн. тележек;
  •  Автомеханик;
  •  Шофер;
  •  Таксист, диспетчер;
  •  Жұмысшы .

Слайд 23: Зоопарк немесе цирк?

Слайд 24:

  •  зоопарк қызметшісі;
  •  Организатор;
  •  Клоун;
  •  Фокусник;
  •  Жонглер;
  •  Иллюзионист;
  •  Акробат;
  •  Гимнаст;
  •  Трюкач;
  •  Дрессировщик.

Слайд 25:…келесідей мамандықтар бар:

  •  Астроном;
  •  Археолог;
  •  Метеоролог;
  •  аудармашы;
  •  Редактор;
  •  Web-дизайнер;
  •  Web-мастер;
  •  Нефтяник;
  •  Кинолог, жокей;
  •  Экспедитор;
  •  Қаптаушы;
  •  Аналитик, сарапшы;
  •  Ревизор;
  •  құтқарушы;
  •  Аппаратчик;
  •  Станокшы;
  •  Гендік инженер;
  •  Ара өсіруші;
  •  Ауыр шарушылығы;

Слайд 26: ... келесідей мамандықтар бар:

  •  Агроном;
  •  бағбан;
  •  гүл өсіруші, флорист;
  •  Парфюмер;
  •  Эколог;
  •  Шыны үрлеу;
  •  Программист;
  •  Бухгалтер;
  •  Экономист;
  •  Кассир;
  •  Зергер ;
  •  Сатушы-консультант;
  •  Шахтер;
  •  Ветеринар;
  •  аңшы, орманшы;
  •  балық аулаушы;
  •  Почта жұмысы;
  •  Библиотекарь;
  •  Музей қызметкері;
  •  Экскурсовод.

Слайд 27: ... келесідей мамандықтар бар:

  • } Инженер-конструктор;
  • } Винодел, сомелье;
  •  Банщик;
  •  Зоолог;
  •  Изотерик, экстрасенс;
  •  Капитан корабль;
  •  Дін қызметі.

Бұл әлемдегі барлық мамандықтар тізімі емес.

Тағы бір мамандық бар, оның біреуін таңдайсыз!!!

 

4. Әдіс «Матрица выбора профессии».

Әдістеме Мәскеу облыстық жастар кәсіби бағдар орталығы әзірлеген.

Диагностикалық мақсаты: субъектінің мүдделері мен бейімділігіне сәйкес келетін болжамды кәсіптерді анықтау.

Тестілеу рәсімі: сұралушыдан екі сұраққа жауап берген кезде ұсынылған нұсқалардың бірін таңдау талап етіледі.

Жүргізуші: Ал енді білетін боламыз, қандай мамандық, мінсіз, әр жауап сіздің мүдделері мен мүмкіндіктеріне. Диагностика жүргізіледі.

 

5. Әдіс "Дифференциально-диагностический опросник" (ДДО) Е.А. Климова.

Диагностикалық мақсаты: кәсіби бағдардағы мамандық түрін анықтау.

Тестілеу процедурасы: сипаттамалардың жұптарынан жұмыс істеуді қалаған сабақтың түрін таңдау керек.

Жүргізуші: "сіздің қызығушылығыңыз бен бейімділігіңізді ескере отырып, мамандықты таңдауға көмектесу үшін әр түрлі сабақ түрлерінің 20 жұпты бағалауды ұсынамын. Бірнеше сипаттамаларды мұқият оқып, сіз таңдаған сабақ түрін таңдау қажет

 

6 .жаттығу "Качества личности".

Оқушыларға 2 таза қағаз парағы таратылады және әрбір парақта адамдарда бағалайтын тек бір ғана сапа жазу нұсқаулығы беріледі. Парақтар "түтікпен" оралады және себетке салынады. Содан кейін балалар себетке бір-бірден жақындап, бір "түтікшені" таңдап, оған жазылғанын оқып, бұл сапаны оның пікірі бойынша оған береді. Әрбір бала бір сапаға ие болуын қадағалау керек. 2 шеңберді жоспарлауға және ереже жасауға болады: 1 шеңберде қажет деп есептейтіндерге 2 шеңберде сапа алған адамдарға сыймайды.

Бұл сыйлық басқалардың осы адамда осы сапаны байқайтынын атап көрсетеді. (Н. Самоучкина).

 

7. Рефлексия.

Маған ұнағаны?

Маған не ұнады?

Мен не кеңес берер едім?

Жаңартылған күні: 16.05.2020 17:19
Құрылған күні: 17.05.2020 21:22

Текст