«Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Степногорск қаласының Ю. А. Гагарин атындағы № 7 жалпы орта білім беретін мектебі» комуналдық мемлекеттік мекемесі
КГУ «Общеобразовательная школа №7 имени Ю.А.Гагарина города  Степногорск отдела образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ТЕК МАҢЫЗДЫ НӘРСЕ ТУРАЛЫ.

Оқушының өзін-өзі бағалауы өте осал. Ол кейде толығымен ересек және тәуелсіз болып көрінеді, бірақ бәрібір ата-анасына өте тәуелді.

Балалар тәуелсіздік пен ересектік сезімін әртүрлі жолдармен көрсетуге тырысады: ата-аналардың мүдделерін құнсыздандырады, ата-аналарына түсініксіз топтарға кіреді, аға ұрпақтың араздығын тудыратын музыканы тыңдайды. Кейде олар белсенді қиялдайды, тіпті өтірік айтады.

Баланы қатты ренжітпеу үшін ата-аналар үшін бұл сәтті түсіну маңызды. Әйтпесе, балалар психикасы өзін-өзі бағалаудың нөлге түсуіне жол бермейтін қорғаныс кедергілерін жасайды: "маған бәрібір", "маған сен керек емессің", "мен сенсіз шешемін".

Егер ата-анамен байланыс жоғалса, сенім болмаса, бірақ жазадан қорқу болса, егер бала оны қалай жақсы көретініне сенімді болмаса, онда өз өмірін бақылауды қалпына келтіруге деген ұмтылыс әртүрлі салдарға әкелуі мүмкін: өтірік айту, өз өзіне үнілу немесе үйден қашу.

Баланың өзін – өзі жабуының негізгі себептері-жазадан қорқу және бас тарту. Жазалар кінәні тудырады және бала ол үшін ең маңызды адамдар – ата – аналар оны ұнатпайды деп шешеді. Жазалар қарым-қатынастағы сенімді өлтіреді. Өйткені, қорқыныш бар жерде сенім болмайды.

Балаларға ересектерді ұнату, олардың сүйіспеншілігі мен қабылдауын сезіну өте маңызды. Ересек болуға деген ұмтылысты құрметтеңіз, балаңыздың жеке басын құрметтеңіз және оның сезіміне мұқият болыңыз. Шамадан тыс бақылау, гипер-қамқорлық, Директивті тәрбие баланы сіздің сүйіспеншілігіңіздің шарттылығына сендіреді.

Диалогқа орын бар кеңістікті құруға тырысыңыз. Балаға наразылық білдіруге, қорқуға, ашулануға мүмкіндік беріңіз. Бұл эмоцияларды тоқтатпаңыз немесе тыйым салмаңыз. Оған олардың себебі неде екенін түсінуге көмектесу және оларды басқа адамдарға зиян тигізбейтін немесе ренжітпейтін етіп білдіруге үйрету әлдеқайда маңызды. Өз мысалыңызбен көрсетіңіз. Реніштер туралы манипуляциясыз, қайғы-қасірет, алыстау, қорқыныш, кінәлау, ашулану, жарақат алмау туралы сөйлесіңіз. Біз ересекпіз және баланың не айтса да, не істесе де, біз және біздің қолдауымыз бен сүйіспеншілігіміз оған өте қажет екенін есте ұстаған жөн.

Жаңартылған күні: 01.12.2023 23:52
Құрылған күні: 01.12.2023 23:52

Текст